Search
  • Printago Agencja Reklamowa
  • biuro@printago.pl / +48 512 216 340
Search Menu

 

plakaty na stroneW formacie dużym czy wielkim – dla drukarni plakatów Printago nie ma rzeczy niemożliwych!

Po co wymyślono plakaty?

Projektowanie plakatów to prawdziwa sztuka. Wśród znawców kultury na pewno trudno znaleźć takiego, który nie wskaże chociaż dwóch nazwisk znanych artystów, którzy na co dzień zajmują się wymyślaniem grafik i treści na plakaty. Na dużej płachcie papieru, wielokrotnie powielonej, można zawrzeć olbrzymie ilości informacji. Plakat to nośnik reklamy, ale także idei. Nawet w czasach tak przepełnionych elektroniką i płynącą zewsząd informacją nie trudno przejść obok plakatów obojętnie. To też forma wyrażenia siebie, dlatego tak często wieszamy je na ścianach mieszkań, oprawione w ramę. Mogą bowiem stanowić oryginalną ozdobę ścienną.

Druk plakatów online to oferta dla każdego

Nasza firma oferuje druk plakatów w pięciu różnych formatach, na wybranym przez klienta rodzaju papieru i w różnych technologiach, uzyskując trwały nadruk, odporny na wilgoć i złe warunki atmosferyczne. Nawet ten najmniejszy może okazać się tak wyrazisty, że jego zasięg będzie większy niż niejedna reklama w mediach. Dodatkowo, zamawiając plakaty online oszczędzisz swój cenny czas, a gotowe plakaty dostarczone zostaną pod wskazany adres w ciągu kilku dni, niezależnie od tego czy będą białą kartką z czarnym napisem, czy skomplikowanym, wielokolorowym obrazem znanego mistrza grafiki. Nietypowe kolory, skomplikowane fraktale? Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych!

Zobacz jak tanio!

Wystarczy Ci zaledwie kilkadziesiąt sztuk plakatu? Nie ma problemu, wydrukujemy je! A może potrzebujesz ich setki albo tysiące? Z przyjemnością się podejmiemy! Im więcej plakatów zamawiasz, tym korzystniejszą cenę płacisz za jedną sztukę. Warto zajrzeć na naszą stronę ofertową, na której znaleźć można cennik druku plakatów i innych narzędzi reklamowych. Po odebraniu gotowego zamówienia z naszej drukarni plakatów lub od kuriera pozostanie tylko rozwiesić afisze i czekać na efekty tej uniwersalnej reklamy.