Search
  • Printago Agencja Reklamowa
  • biuro@printago.pl / +48 512 216 340
Search Menu

Ulotki reklamowe – planowanie kampanii

Na współczesnym rynku istnieje tak ogromna konkurencja, że firma musi się odróżniać, jeśli ma zamiar z powodzeniem funkcjonować.

projektowanie materialow reklamowych

Wszystko zaczyna się od projektowania

Niektórzy decydują, że podstawą ich działalności ma być tylko innowacyjność wyrobów, jednak bez rozreklamowania informacja o marce nie ma szans na dotarcie do potencjalnego odbiorcy.

Nawet jeśli zaoferujemy bardzo korzystne koszty i bardzo wysoką jakość wyrobów lub usług, to informacja o tym musi dotrzeć do potencjalnego odbiorcy, więc niezbędna jest inwestycja w reklamę.

Postawmy więc na ulotki reklamowe!

Ulotki reklamowe - od prostych po wielokrotnie składane

Ulotki reklamowe – od prostych po wielokrotnie składane

Doskonałym rozwiązaniem dla każdej firmy są ulotki reklamowe. Promocja pod postacią ulotki to narzędzie, które nie jest powiązane z wysokimi wydatkami, a jednak ma duże szanse, by zaowocować bardzo dobrymi skutkami.

Ulotki reklamowe mogą być bardzo zwięzłe, najważniejsze, że będzie tam ciekawe hasło, wiadomość o obowiązującej właśnie promocji i dane kontaktowe. Powinniśmy zachęcić Klienta do podjęcia kontaktu – odwiedzenia sklepu czy wykonania telefonu.

Niektórzy inwestują też w całe gazetki z reklamami, które co jakiś czas trafiają do mieszkających w pobliżu Klientów – tak działają np. duże sklepy.

Nie powinno się zapominać, że takie ulotki reklamowe to nie tylko dobre rozwiązanie dla firmy, która się reklamuje, jednak równocześnie dla Klienta, który dowiaduje się o punktach usługowych oraz akcjach rabatowych, o których inaczej nawet by nie usłyszał.

Jest to szansa na porównanie cen w wybranych miejscach oraz wybór tej najbardziej atrakcyjnej. Ulotki powinny być projektowane przez profesjonalistów, ponieważ wtedy mamy gwarancję, że każdy ich element jest dopasowany do naszych oczekiwań.

Kolportaż ulotek, może odbywać się na kilka sposobów, i mimo że niektóre z nich wydają się być męczące dla naszych klientów, np. poprzez rozdawanie ich na ulicy, to wcale nie zmienia to faktu, iż jest to jedna z najlepszych metod.

Osobiste wręczenie ulotki przez zatrudnioną do tego osobę sprawia, że przyjmując ją mimowolnie spoglądamy na zamieszczone na niej informacje.

Innym sposobem, jest dostarczanie ich bezpośrednio do skrzynek pocztowych, lub pozostawienie w strategicznych punktach. Możemy również projekt ulotki wkomponować w e-mail promocyjny, dzięki temu dotrzemy do ogromnej ilości osób i firm, tutaj jednak, należy zwrócić szczególną uwagę na kwestię prawną, związaną z rozsyłaniem takich wiadomości.

Kolportaż ulotki za pomocą emaila, to również bardzo dobry pomysł

Kolportaż ulotki za pomocą emaila, to również bardzo dobry pomysł